زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنجلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد!
سرخط خبرها

مخالفت مربی ایتالیایی با جدایی مهاجم استقلال

  • کد خبر: ۹۵۸۰۶
  • ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
مخالفت مربی ایتالیایی با جدایی مهاجم استقلال
مربی و دستیار فرهاد مجیدی مخالف جدایی مهاجم تیمش است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، امین قاسمی‌نژاد مهاجم استقلال در بازی با مس رفسنجان روی اشتباه مدافع حریف موفق شد گل سوم و نخستین گل فصل خود را به ثمر برساند. قاسمی‌نژاد برخلاف سر و صدایی که در نقل‌وانتقالات داشت نتوانست در پانزده هفته نیم فصل اول لیگ برتر خودش را نشان دهد و بیشتر بازی‌ها دور از ترکیب اصلی بود.

او سه بازی را نیز به دلیل شکایت مدیربرنامه‌هایش از لیست خارج بود. قاسمی‌نژاد در بازی با مس رفسنجان گلزنی کرد تا شرایط کمی برای مهاجم استقلال بهتر شود.

در هفته‌های گذشته صحبت‌هایی مطرح شد که او به دلیل نیمکت‌نشینی قصد جدایی از استقلال را دارد، حتی مدیربرنامه‌های او با فرهاد مجیدی برای جدایی صحبت کرد، ولی سرمربی استقلال اعلام کرد تا نیم فصل درباره جدایی بازیکنی تصمیم نمی‌گیرد.

در این رابطه بد نیست بدانید گابریله پین مربی ایتالیایی استقلال مخالف جدایی مهاجم آبی‌پوشان است. پین به قاسمی‌نژاد گفته که باید تلاش بیشتری کند تا در ترکیب اصلی قرار بگیرد. در استقلال رودی ژستد نفر اول خط حمله است و کوین یامگا و امیرحسین حسین‌زاده هم در جایگاه بعدی قرار دارند. آرمان رمضانی دو هفته‌ای در ترکیب استقلال قرار گرفت ولی در دیدار با مس نیمکت‌نشین بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->